Описание
У вас Нью-Вегас вылетал во время игры? Конечно! У всех вылетал.
Данный плагин для NVSE - пожалуй единственное в своем роде решение проблемы вылетов, которой действительно делает свою работу, у всех.
NVAC - плагин для NVSE, который производит обработку исключений для уменьшения частоты падений игры, но плагин не является панацеей: он только пытается исправить вылеты, связанные с ошибками доступа к памяти по определённому смещению/адресу.
Как это работает:
По мере обновления автор вносит в плагин коды всё новых ошибок, добавляя их в исключения.
Модостроителям:
Автор настойчиво рекомендует на время убирать NVAC с папки плагинов NVSE во время разработки модов чтобы вы были уверены, то NVAC не подавляет падения, вызванные вашим модом, если они присутствуют.
Требования:
Установка:
Распаковать содержимое архива в папку Data.
-
Чтобы скачать файл, создайте аккаунт или авторизуйтесь.
Что нового в версии 7.5.1.0 Просмотр изменений
Размещено
- 7.5.1.0
- - Fixed compatibility for automated install alongside TTW when using Mod Organizer. Thank you DarianStephens.
- - No change to nvac.dll (compared to 7.5.0.0).
- 7.5.0.0
- - Win10AU fix.
- - Added support for installation via mod manager for Fallout 3, Oblivion and Skyrim.
- - Added Windows version to log output.
- - Added support for address 00B57AA9.
- 7.4.0.0
- - Internal code cleanup and minor refactoring.
- - Added naive thread safety for log output to avoid rare mangled log output.
- - Added heuristic detection support for TEST instructions.
- - Added heuristic detection support for more x87 FPU instructions.
- - Added heuristic detection support for MOVSW & LODSW instructions.
- - Added support for a Havok physics crash related to address 00C670CE.
- - Added support for an NVSR variant of InterlockedCompareExchange.
- - Improved logging in case of a specific exception in ntdll.dll.
- - In-game console command to toggle log output to console (type "nvac" in the console).
- - Memory purge via PCB added to exception recovery attempt for address 00AA55A6.
- - Added exception handling during plugin load.
- - Changed some "!" log entries into "_" to reflect their informative as opposed to exclamatory nature.
- - Inlined more helper functions.
- - Refined more helper functions.
- - Added capability to force loading of a specific shader package; if Data\Shaders\shaderpackage%03i.sdp exists, it will override others.
- - Added CrashSave generation; under certain conditions, a save will occur when NVAC can't prevent a crash.
- - CrashSaves have a "CRASH" label in the Load game menu (without NVAC they will have a "SYS" label).
- - CrashSaves should only be used as a last resort (in some circumstances they can contain bad data, like invalid player FaceGen data) but are available as an option (like if you hadn't saved in 4 hours and want to try to continue regardless).